Saturday, July 17, 2010

BUNTUT AYAM

kes masa kat Sabah ar ni. terus terpikat untuk menjamah buntut ayam dengan jaya nya. dulu tak pernah nak cuba makan. tapi sejak sampai Sabah then ramai pulak peniaga buntut ayam ni sekaligus kawan-kawan aku pun melantak buntut ayam. aku pun cuba DAN terus terpikat. Wow AMAZING.. ni gambar buntut ayam kat TTDi Jaya. balik kerja singgah sini beli dua hinggit. walaupun tak kenyang tapi puas hati kot.. kat rumah aku kami dengan kasaq nya memanggil B***T ayam.haha PU****Q ayam pun selalu gak.haha


p/s: aku bukan cacat tapi buntut ayam memang best!

5 comments:

  1. wei..feveret aku 2..tonggeng ayam~~

    ReplyDelete
  2. hoho... mcm mner la kamu punya kenikmatan tu..............................

    ReplyDelete
  3. kamu ni sume sedap..tgk mcm sate pn ad tp msti sate lg sedap kn..hehe

    ReplyDelete
  4. perggghhhhh tu kalo aku nmpak mmg tggal lidi jer la...tongeng ayam sedap hingga menjilat lidi

    ReplyDelete

komen mengomen dibenarkan disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...