Sunday, June 20, 2010

3 MEN

Aku, Nabil dan Roy membuang masa bersama-sama arini untuk bersatu menggembirakan diri (apa aku cakap ni). So ni antara gambar cacat dibuat oleh kami.

Roy korek hidung sebab tengok awek kat tepi. konon cover macho la tuh.haha


Nabil mengajar cara nak makan ABC seksyen 2. padahal last-last dia makan tak habes. tapi dia yang belanja. So tak kisah la kan.haha


Gambar aku kat rumah ibadat. Roy cakap ada kisah mengerikan berlaku sebelum ni pasal orang yang ambil gambar kat tokong. tapi kesengalan aku mengatasi segalanya.haha


Mencari kura-kura yang tiada. Ni sebenar nya misi kami keluar. Nabil nak cari kura untuk bela..


Dasyat budak ni (anak Puan Shima).huhu kecik-kecik dah pegang bom. Bahaya tol!


Kami dikerah untuk memasak kat rumah Puan Shima. So mission kami mencari bahan untuk dimasak. Ikan diatas untuk dimasak tapi laki di atas sekadar hiasan sahaja..


Dah macam adik beradik la pulak. Mat Kool pun jadi kerja. Ades!


Memang pasangan bahagia. Padahal dua-dua tengah "usha" awek.haha!

5 comments:

  1. isk2..xde ke tempat lain mu nak bgambar...kt tokong cina tu gak jd pilihan =p

    ReplyDelete

komen mengomen dibenarkan disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...