Wednesday, March 17, 2010

STUPID vs SORRY


perkara bodoh aku dah buat dengan tidak sengaja atau bahasa laen nya tanpa niat malam ni :
  1. rendam baju dengan biozip berserta PENDRIVE
  2. suruh awek kejut bangun tapi aku tak bangun.dah dua malam berturut-turut
perkara yang aku sangat menyesal dan nak sangat minta maaf :
  • semalam aku suruh awek kejut tapi aku bangun lambat gak walaupun dia kejut.malam ni sebelum tido aku suruh dia kejut lagi, tapi benda yang sama jadi.yang paling best,awek aku siap-siap dah cakap dengan nada merajuk or kecik hati "suruh kejut tapi bangun sendiri gak".abes la AKU!!!
  • pendrive ni awek aku punya.macam mana nak cakap kat dia.tapi aku dah cakap dalam blog.tak nak cakap "SORI" kat dia tapi kalau tak cakap apa lagi aku mampu buat sekarang ni???

p/s:aku bukan cacat tapi....tidak!!!!

3 comments:

  1. haha. pendrive ko terendam jek kot. x kan x leh guna trus. huhu. weyh, awek ko tu sape?? jeng3. pujuk jgn x pujuk.

    ReplyDelete
  2. ni bukan bodoh shukoq
    ni bagero!!!!

    ReplyDelete
  3. madmal - terendam selama 6jam.haha
    naim - bagero?haha

    ReplyDelete

komen mengomen dibenarkan disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...