Tuesday, November 9, 2010

masuk AIR

arghhhhhhh perkara paling SIAL berlaku pada aku malam ni. KENAPA DENGAN SENGAL NYA AKU RENDAM HENPON DALAM AIR. nak cakap bodoh, pandai la jugak aku nih. tapi kenapa aku rela rendam kan henpon dalam air. itu menjadi persoalan nya sekarang. dulu pendrive rilek lagi beb, ni henpon gua kot masuk air. siot ar. kalau henpon bodoh maxis aku tu memang tak kisah la kan tapi ni henpon gua tercinta. SENGAL LA HANG NI SHUKOQ. trademark AKU BUKAN CACAT macam tak boleh pakai untuk perkara ni. sekian terima kasih. DAMN!!!

8 comments:

  1. ni kes mandi kolam r ni kot??? hahaha

    ReplyDelete
  2. mana ada adib.help me please...waaaaa!!!

    ReplyDelete
  3. hp mahai 2..bg kering dl, tgk apa jd..pas2 tawakkal jela..ada chance nak tukar pkai iphone4 ni..hehe

    ReplyDelete
  4. KOmen diatas adalah dari encik barber..sekian di maklumkan..hehe

    ReplyDelete
  5. bli hp baru la bro..hehe

    ReplyDelete

komen mengomen dibenarkan disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...