Saturday, May 15, 2010

Anak Sedara PAKTEH

tiba-tiba rindu sangat pada anak abang merangkap anak buah aku. balik kampung minggu lepas budak-budak ni semangat datang jemput pukul 4 pagi kat stesen keretapi. tapi aku tak lama stay main-main dengan budak-budak ni sebab keluar. ini kisah sedikit tak banyak pasal anak sedara PakTeh (sebab gelaran aku Pak Teh).

ni yusoff. anak sedara aku paling tua dan paling hensem.haha ada bakat menjadi kegilaan wanita kalau kena pada gaya. memang suka gila dia ni kalau aku balik. kena pulak kalau aku pergi ambil dia kat sekolah. umor 7tahun.



ni adha. merangkap anak sedara aku kedua tertua dan paling sengal. kalau bab merapu merepek menyengal memang serah kat dia. memang tak terlayan kalau nak ikut kan. selalu kena marah kalau aku tak tahan dengan kesengalan dia. pernah tumbuk anak india sampai berdarah (bangga beb). umor 5tahun.



ni syafiqah. anak sedara terkecik aku dan tercantik. muka ada seiras dengan yusoff. rasa nya macam akan jadi kegilaan para lelaki. memang aku tumpang bangga la.haha balik kali ini, dia paling aktif suka kat aku. hairan la jugak tapi manja semacam. nak cakap rindu kat aku,budak-budak mana tau apa.haha

5 comments:

  1. syafiqah comellllllllllllllllllllllllll...........

    ReplyDelete
  2. pak teh pon jadik kegilaan ramai aih..hehe

    ReplyDelete
  3. syukoq perasan..... hg mana comel

    ReplyDelete

komen mengomen dibenarkan disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...