Wednesday, April 28, 2010

Trip Vacation to SABAH

2 Mei 2010. Kami ke Kundasang. sejuk gila tempat ni. aktiviti kami BBQ. pemandangan memang cantik. memang harap sangat dapat datang lagi. aku mandi sampai muka kebas sebab air sejuk.huhu

1 Mei 2010. Sepanjang hari kami melawat sekitar kawasan Kota Kinabalu. dari pagi di Wisma Merdeka then metrojaya. bosan punya pasal aku menjelajah ke sekitar kawasan. best gila bila dapat tahu kami boleh naik bot. destinasi nya Pulau Manukan. dengan berbekalkan rm26 kami menikmati percutian yang memuaskan.

30 April 2010. Pagi kami melawat universiti malaysia Sabah (UMS). sebelah petang pergi ke Perkampungan Monsopiat. best sebab merasai ulat mulong.hihi

29 April 2010. sesudah melawat unit ICT kami semua bertolak ke Tanjung Aru. suasana petang menerjah ke minda. walaupun seketika di sini tapi agak memuaskan. lagi pun Sabtu datang lagi. aku try air tebu perah limau.huhu

29 April 2010. pukul 230 melawat unit ICT di Sabah. sebelah bangunan kedai makan Riza Bistro.hihi ramai pulak tertidur dalam Dewan Broadband dan terkantoi.hihi future planning of Sabah is very interesting.

29 April 2010. Makan di Riza Bistro pukul 130 tengahari. agak bosan menunggu untuk ke destinasi seterusnya jadi mengambil keputusan berjalan-jalan sekitar area di sana. cuaca panas tapi kepanasan nya tidak seterik di semenanjung. mungkin ini sebab orang Sabah tidak sehitam orang semenanjung.huhu

29 April 2010. pukul 1230 tengahari. Singgah masjid terapung Kota Kinabalu (nama sebenar masjid lupa). solat diimamkan oleh pensyarah pengiring En Amzari. gambar di atas menunjukkan muka happy dan tenang selepas menunaikan solat.hihi

29 April 2010. pukul 8 pagi bertolak ke Yayasan Sabah. menarik tempat nya dan penerangan yang diberikan memang banyak membantu mengenali Sabah dengan lebih mendalam. belum shopping tapi kami semua sudah dapat hadiah dari yayasan walaupun kami bukan anak yayasan.hihi

nice view from the colleague. cuaca yang suam-suam kuku gitu.

29 April 2010
. Semua lapar so agenda kami ialah makan. abang driver bawa pergi kedai makan yang menarik tertarik. malang nya dapat beli bungkus tanpa boleh makan kat kedai. alasan nya tidak pula saya tahu. menu malam ini ialah nasi goreng ayam. semua makan benda yang sama. sepakat gitu walaupun punya banyak menu laen.haha lepas bungkus nasi kami balik kolej cluster, UiTM Sabah. tidur lah kami beramai-ramai.

29 April 2010. Sampai airport Kota Kinabalu pukul 1200 malam. agak perit naek kapal terbang yang kecik.huhu setelah 4 jam menunggu di LCCT, berjaya sampai dengan jayanya..

28 April 2010. Sampai LCCT pukul 430 petang.agak awal la kan tapi ni semua sebab ada group naek flight pukul 630 petang. flight aku pulak pukul 930 malam ni. suasana agak bosan tapi berjaya menghiburkan jiwa dengan online dalam McD.huhu yang paling menarik beg aku just 3kilo. bibah dengan flovia tumpang tapi balik nanti aku akan pastikan beg aku penuh.hihi

1 comment:

1. aku kirim sumandak jangan lupa bawak balik k
    nak yang fresh2 n hot jekkkkk
    ahhhhhhh

komen mengomen dibenarkan disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...