Saturday, January 30, 2010

AKU

blog hasil penantian aku
dh create lama tapi stil xd raas nak post something
walaupun idea mai mcm tsunami
arini & saat ni aku akan rajin kn jiwa raga ku utk m`post
blog yg xd la hebat macam blog yg hebat
blog yg blingkar spanjang idup aku skrg n ms akan datang
blog yg akan ku belai n tatang bak minyak tanah yg nak tumpah
blog yg akan ku selit fitnah yg b`baur gurauan
blog yg akan mjadi tempat ku bsiar2 dikala ku diredupi sayu
blog yg akan mjadi lokasi ku bjalan2 ketika dihujani beban
blog yg akan mjadi penempatan ku swaktu diterangi chaya kebosanan
blog yg akan menempatkan luahan pankreas serta ginjal ku

dengan lafaz BISMILLAH aku rasmi blog ni
aiyakkkkkk!!!!!


p/s:bg yg h otai dlm blog 2 sila bri tnjuk ajar


No comments:

Post a Comment

komen mengomen dibenarkan disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...